niedziela, 4 grudnia 2011

Historia pewnego prezentu

Dziś moi kochani notka wyjątkowa i to z kilku powodów. Po pierwsze to już prawdopodobnie mój ostatni post przed świętami. Po drugie będzie to przedświąteczna historia pewnego prezentu (którego mały fragment widzicie obok) zrobionego przez niezwykle miłą osobę, której dedykuję ten post.
Wszystko zaczęło się od pewnej miłej wiadomości którą dostałam w sprawie mojego tutoriala o zakładaniu bloga (do przeczytania tutaj). Madzia autorka bloga craftomania, okazała się niezwykle przyjazną osobą, która kilka dni temu zaskoczyła mnie niezwykłym prezentem. Oto parę fotek które są tylko pewną częścią tego wspaniałego podarunku.


Przy okazji oglądania zawartości otrzymanej paczuszki z moją młodszą siostrą, ta stwierdziła, że się zainspirowała z czego wynika, że pewnie te kilka zakładek, które otrzymałam będą radością nie tylko dla mnie. Przy okazji dziękuję Ci Madziu za możliwość wykorzystania zdjęć, które wspaniale  ukazują jakie pomysłowe rzeczy dostałam.
Oczywiście z okazji nadchodzących świąt, życzę Wam wszystkim (fanom grafiki i nie tylko), by ten czas był wyjątkowo rodzinny i pełen inspiracji i pomysłów na cały następny rok.




4 komentarze:

 

Blogroll

About