piątek, 1 stycznia 2010

Rok 2009. Czas podsumowań - czas zmian

  Oto nastał pierwszy dzień 2010 roku. Przy tej okazji zwykle zabieram się do podsumowania ostaniach dwunastu miesięcy.
   Trzeba przyznać że ten okres był dla mnie niejako przełomowy  z kilku względów. Po pierwsze odważyłam się zmienić domenę blogową, gdyż poprzednia nie oferowała mi zbyt wiele choć oczywiście miała wiele zalet. Po drugie otworzyłam się na wiele programów graficznych i zaczęłam w nich tworzyć przez co mam większe możliwości. Od mojej ostatniej notki mój blogowy świat przyśpieszył czterokrotnie przez zmianę łącza internetowego więc mam nadzieję że ten rok przyniesie jeszcze więcej pozytywnych  niespodzianek zarówno dla mnie jak i dla wszystkich czytających w tej chwili te słowa. A więc szczęśliwego Nowego Roku.

Obrazek autorstwa satti2008 (deviantart.com)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Blogroll

About